Партнёры

АВТОПРОФИ - издательский дом.

Реклама

 

Покупка автотранспорта

  • Самосвал

    10000 $
  • ЗАПЧАСТИ

    100 грн.
  • СКЛАДСКОЕ ОБ-Е, погрузчик складской

    10000 $
  • МИКРОАВТОБУСЫ, грузовой

    350 EURO
  • МИКРОАВТОБУСЫ, пассажирский
    Das Business die Karriere -
    Die Verkäufe der
    Autos, der Waren - Die
    Fachkräfte - IT,
    die
    3500 EURO

Продажа автотранспорта


  • АВТОСТЕКЛА

    29500 EURO
  • ГРУЗОВИКИ, дача

    133350 EURO

ТРАНСБИРЖА

АВТОТРАНСПОРТ

ТРУДОУСТРОЙСТВО

ГлавнаяНовостивсе новости
 

Національний інтерес полягає у залученні світових корпорацій до виробництва в Україні

2011-06-16 10:49

Віце-президент Асоціації Юхим Хазан в ході сьогоднішньої прес-конференції в ІА «Укрінформ» поінформував присутніх, що за дорученням трьох своїх учасників - провідних автомобілебудівних заводів, які виготовляють 60% всіх легкових автомобілів, Асоціація автовиробників України «Укравтопром» порушила питання перед Міністерством економічного розвитку і торгівлі про необхідність проведення спеціального розслідування, в рамках якого має бути дана кваліфікована оцінка ситуації, що має місце сьогодні на автомобільному ринку України. Мається на увазі, що процесі розслідування будуть виявлені збитки нанесені нашій Державі агресивними діями західних компаній у 2009- 01.04. 2011 рр.

Вітчизняні заводи, на автомобілях яких їздить значна частина українців, стрімко котяться в прірву, а десятки тисяч їх працівників вимушені самотужки долати соціальне лихо, що спіткало їхні родини. В результаті чисельних скорочень на підприємствах майже 30 тис. робітників галузі поповнили ряди безробітних.
Така ситуація виникла через стрімке та рішуче використання послабленого економічного стану нашої держави іноземними автовиробниками. Під час фінансової кризи практично кожна автомобільна держава світу підтримувала власне виробництво та  стимулювала споживчу активність на внутрішньому ринку. Розуміючи, що розігрівати внутрішнє споживання далі неможливо, іноземні автовиробники почали активно шукати нові ринки збуту.
Однією зі зручних митних територій та абсолютно незахищеною виявилась Україна. Наслідком цього став дефіцит торговельного балансу, шаленими темпами зріс валовий зовнішній борг держави, що в решті-решт призвело до  інфляції, яку відчув на собі кожний українець.
«Так, становище досить складне, але небезнадійне», - підкреслив Юхим Хазан у своєму виступі. - Використовуючи механізми захисту внутрішнього ринку та підтримки конкурентоздатності власної продукції, Україна здатна створити умови для приходу іноземних компаній з розміщенням їхнього виробництва на нашій території. Це дозволить, в першу чергу, завантажити вітчизняні автозаводи, забезпечити десятки тисяч українців робочими місцями та стабільною заробітною платнею, значно збільшити надходження до бюджетів різних рівнів. Це повинно стати національним інтересом».
Сьогодні Україна вже має позитивні приклади налагоджування виробництва світових автомобільних корпорацій: GM, Skoda, Hyundai, Chery, Ssang Yong та Geely. Автомобілі всесвітньовідомих брендів, випущені в Україні, нічим не поступаються таким же автівкам із-за кордону. Вітчизняна промисловість здатна випускати автомобілі, що відповідають європейській екологічній нормі Євро-4.
Віце-президент Укравтопрому також зазначив, що сьогодні кабінетах міністерств та відомств йде робота з підготовки Державної програми розвитку автомобільної промисловості та регулювання ринку автомобілів на період до 2020 року, в якій передбачені умови для розвитку автомобільного виробництва, яке, за підрахунками спеціалістів, до вказаного періоду має сягнути 1 млн. легкових машин, 300 тис. з яких Україна направлятиме на експорт, завдяки чому автомобілебудування забезпечуватиме до 10% внутрішнього валового продукту. Україні вигідно мати власну автомобільну промисловість.
Таким чином, сьогодні мова йде про те, що Україна має абсолютне право взяти на озброєння міжнародну практику та скористатись механізмами торговельного захисту, спонукаючи тим самим світові автомобільні корпорації інвестувати у власне виробництво на території України.
«Результатом такої співпраці стане аж ніяк не підвищення ціни на автомобілі, навпаки – як засвідчує світовий досвід, з  розміщенням  виробництва автомобілів іноземних брендів на території країни, вартість на них у країні-виробнику, знижується від 15% до 20%», - підкреслив Юхим Зейлікович. 
Реалізація Державної програми розвитку автомобільної промисловості та регулювання ринку автомобілів на період до 2020 року дозволить не лише створити додаткові виробничі потужності, а й підвищити якість автомобілів, що випускаються, та розвинути виробництво високоякісних автокомпонентів та матеріалів. Але найголовніше - сприятиме появі умов для завантаження діючих та створення щонайменше, 150 тисяч нових робочих місць.

Прес-служба асоціації


Автор: AutoProfi.UA Версия для печати

«« Вернуться в Новости »»
В НТУУ «КПИ» разработали пожарный автомобиль для села Все виды контроля – в одни руки
Нормативно-правовая база | Органы власти | Для тех, кто в дороге | Отраслевые компании | Выставки | Автоновости |Статьи, Тест-драйв
Стиль, оформление, дизайн и содержание портала являются объектом авторского права и охраняются законами Украины. Перепечатка материалов и иное их использование допускаются при согласовании с администрацией проекта и размещении активной ссылки на портал. Нарушение этих условий влечет за собой уголовную и административную ответственность.
Торговая марка АВТОПРОФИ зарегистрирована Агентством "Украинские торговые марки", Свидетпльство № 144698.