Партнёры

АВТОПРОФИ - издательский дом.

Реклама

 

Покупка автотранспорта

  • Самосвал

    10000 $
  • ЗАПЧАСТИ

    100 грн.
  • СКЛАДСКОЕ ОБ-Е, погрузчик складской

    10000 $
  • МИКРОАВТОБУСЫ, грузовой

    350 EURO
  • МИКРОАВТОБУСЫ, пассажирский
    Das Business die Karriere -
    Die Verkäufe der
    Autos, der Waren - Die
    Fachkräfte - IT,
    die
    3500 EURO

Продажа автотранспорта


  • АВТОСТЕКЛА

    29500 EURO
  • ГРУЗОВИКИ, дача

    133350 EURO

ТРАНСБИРЖА

АВТОТРАНСПОРТ

ТРУДОУСТРОЙСТВО

ГлавнаяНовостивсе новости
 

Не ставайте на одні і ті ж граблі

2011-06-14 11:41

9 червня відбулися загальні звітно-виборчі збори учасників АсМАП. Про проблеми та шляхи їх вирішення – у дописі нашого кореспондента.

    Серед різних видів транспорту автомобільний посідає одне з ключових місць,адже ним перевозиться левова частка вантажів і пасажирів у внутрішньому сполученні.  В економічних міжнародних зв’язках автотранспорт теж відіграє помітну роль. Ним вітчизняні перевізники, у розпорядженні яких знаходиться нині майже 31 тис. машин (з них 45% євро 3-5), доставляють мільйони тонн вантажів до 53 країн світу. Для порівняння: у Польщі налічується нині 140 тис. вантажівок.
 Показовим є такий факт: понад 54% обсягів імпортних перевезень здійснюється саме  за рахунок автотранспорту, що дозволяє поповнювати бюджет валютною виручкою за надані послуги, забезпечувати робочими місцями майже 100 тисяч чоловік і доходами транспортні компанії.   Однак нерідко  нашим перевізникам доводиться стикатися з чималими труднощами на дорогах,  долати митні та інші бар’єри на кордонах, щоб доставити продукцію до місця призначення.
 Ці та інші питання порушували на   загальних зборах учасники Асоціації міжнародних автомобільних перевізників України. Розповідаючи про роботу Асоціації, її президент Леонід Костюченко сказав: «За останні п’ять років вдалося вирішити певну кількість проблем, що заважали конкурувати на рівних з іноземними перевізниками, працювати незбитково. Зокрема, тепер нові сідельні тягачі та напівпричепи суб’єкти господарювання ввозять без сплати імпортного мита. Завдяки цьому вони заощадили 16 млн. євро. Крім того, поновлено нульову ставку ПДВ на українську частину міжнародного перевезення вантажів (кілька років поспіль сплачували 20% ПДВ), а також нульової ставки і до пасажирських перевезень.
 Врегулювали ряд проблем з Держмитслужбою: щодо заміни водія і тягача  при автоперевезеннях; строків доставки товарів до митниць призначення; вилучення машин, у яких безпосередньо містяться предмети правопорушень (найчастіше ними є цигарки).
  На  переговорах вдалося зняти обмеження у 200 літрів на ввезення пального у баках транспортних засобів до Польщі та Словаччини. Нині до цих країн можна спокійно ввозити 600 літрів.
 Загалом від реалізації всіх заходів перевізники заощадили близько 100 млн. євро».
 Але поряд з цим, зазначали учасники зборів, є ще чимало невирішених проблем. Йдеться, зокрема, про спрощення візового режиму, процедури перетину державного кордону і митного оформлення, покращення дорожньої інфраструктури, зважування машин пересувними ваговими комплексами. Актуальним залишається і питання роботи морських торгових портів, у яких контроль та оформлення контейнерів займає надто багато часу. Митні, екологічні та інші   процедури затягуються на 5-6, а нерідко і на 20 годин. Навіть в африканських державах контейнери оформляють швидше, ніж у нас, - лише за 45 хвилин.
 За словами  учасників зборів, у тому числі Одеського регіону, повноцінного свята душі вони не відчувають, хоча певні позитивні зрушення у роботі є. Їм часто-густо це свято псують митні та інші чиновники, які навмисно затягують контроль та оформлення вантажів. Цим  вони   підставляють керівників держави, котрі навіть не здогадуються, що робиться на місцях.  Кожен рік перевізники критикують митників, проте мало що змінюється. Не діє критика, мабуть, тому, що вони не несуть належної відповідальності за штучно затримані вантажі тощо. 
На думку керівника секретаріату Комітету Верховної Ради  з питань транспорту Сергія Кучерука, для покращення роботи міжнародних автоперевізників необхідно удосконалити законодавче поле, скасувати застарілі документи, що заважають нормально працювати, спростити контролюючі процедури. З цим важко не погодитись, але на практиці не все так ідеально. Навпаки, як стверджують перевізники, навіть прийняті документи на місцях ігноруються. Наприклад, постанова Кабінету Міністрів № 320 дворічної давнини, якою передбачено спрощення контролюючих процедур у морських портах, не виконується. Такі приклади, на жаль, непоодинокі.
Ще одна важлива проблема – повернення ПДВ. Вона залишається актуальною і сьогодні. Через неї, а також через відсутність більш-менш привабливих кредитів перевізники далеко не завжди можуть оновлювати рухомий склад.
Хвилює учасників зборів і питання повернення коштів недобросовісними експедиторськими фірмами. Хоча завдяки Асоціації вдалося  «вибити» майже 4 млн. грн. боргів. Спритники заманюють перевізників «вигідними» фрахтами і ті, на жаль. «купуються». Були випадки, коли один з перевізників тричі ставав на  ті ж граблі - підписував договір з  нечесним експедитором. І такі випадки – не рідкість. Не вчаться перевізники ні на своїх, ні на чужих помилках. На жаль. Але це, як-то кажуть, не від ситого життя.
 Заслухавши та обговоривши звіт про роботу ради та президента Асоціації за період 2006-2011 років, учасники загальних звітно-виборчих зборів визнали результати їх роботи задовільними. Після голосування президентом АсМАП України одностайно знову обрано Леоніда Костюченка, який очолює цю громадську організацію з 2001 р.
 Також учасники зборів заслухали та затвердили звіт ревізійної комісії АсМАП України про результати перевірки фінансово-господарської діяльності Асоціації за 2010 рік, яку визнано задовільною. Після обговорення було внесено зміни і доповнення до внутрішніх нормативних документів АсМАП України, затверджено основні напрямки діяльності Асоціації на 2011 рік, погоджено заходи з вирішення проблемних питань, порушених перевізниками під час регіональних зборів, та обрано новий склад ревізійної комісії.

Іван БАБЕНКО


Автор: AutoProfi.UA Версия для печати

«« Вернуться в Новости »»
Борису Колесникову презентовали новые «скорые» ЛАЗ Выходят на арену силачи
Нормативно-правовая база | Органы власти | Для тех, кто в дороге | Отраслевые компании | Выставки | Автоновости |Статьи, Тест-драйв
Стиль, оформление, дизайн и содержание портала являются объектом авторского права и охраняются законами Украины. Перепечатка материалов и иное их использование допускаются при согласовании с администрацией проекта и размещении активной ссылки на портал. Нарушение этих условий влечет за собой уголовную и административную ответственность.
Торговая марка АВТОПРОФИ зарегистрирована Агентством "Украинские торговые марки", Свидетпльство № 144698.